onsdag 25 februari 2009

Flera Amy Butler tyger

Har inte hunnit blogga om tygerna jag beställt hos Svenska mönster som låg hemma i ett paket när jag kom från BB. Amy Butler tyget var helt sagolikt tycker jag, perfekt till väskor.

Igår har Stina fått in tre Amy Butler tyger till, så för er som liksom jag väntat på att få tag på Amy Butler tyger så finns nu även dessa att köpa för 169:-/m, jag måste bara sätta mig och räkna ut hur mycket jag ska ha av varje... Jag ska fundera ut vad jag ska ha till sommargarderoben, med lite tur kanske jag går ner i vikt lite till. Jag menar efter förlossningen vägde jag lika mycket som innan graviditeten, det känns bara som om magen förflyttat sig upp till brösten, så jag kan nog extraknäcka som en mörk Dolly Parton. Magen ser däremot ut att vara på god väg just nu, i alla fall när jag har min hålla in mage trosa (lite fusk måste vara tillåtet). Har fått specialbeställa BH eftersom ingen kupa passar mig och kan varmt rekommendera Emma-Janes BH som går upp till kupstorlek K.


Stina har ännu inte fått upp bilderna på hemsidan så vill ni köpa får ni kanske ringa eller maila till henne. Eller om någon i Stockholmstrakten vill så kan vi sambeställa och dela på frakten kontakta mig på laura(punkt)luna(snabel a)comhem(punkt)se, gör det senast den 3/3, sedan skickar jag beställningen.

Jag drömmer om lite kläder som känns romantiska och där jag slipper se ut som ett påklätt vattentorn.