måndag 2 mars 2009

Babytäcket jag sydde på Evolven

Förra sommaren när jag var i Frankrike sydde jag med hjälp av Janet ett babytäcke. På den tiden var Knyttet ett litet projekt i min mage, jag var i vecka 10 och hoppades bara att allt skulle gå bra, men det där täcket har jag gillat länge och velat sy så jag chansade... Tur var väl det för nu har vi den i hans vagn. Så här ser den ut...




Förutom det börjar jag hitta till maskinen, jag kom på att om jag lägger Knyttet på köksbordet bredvid maskinen så kan jag sy och vara nära honom samtidigt. Vi får se om jag börjar sy mer snart... Just nu sitter jag mest och ammar, på BVC tycker de att han har gått ner för mycket och att jag ska amma ännu mer... jag känner mig som en matmaskin, fast visst är det skönt att få amningen att funka, med Tweety var det en stor besvikelse att han aldrig ville ta bröstet.