söndag 15 februari 2009

På bäbisfronten intet nytt

Det händer inte mycket just nu. Dagarna kommer och går utan bebbe...

I morgon ska vi åka in på ett nytt ställningstagande till igångsättning, då hoppas jag att Knyttet bestämt sig för att hjälpa till lite med barnafödandet, annars lär jag nog bokstavligen bryta ihop. Jag har lite värkar, men inget regelbundet, mer än när jag blir stressad, då kommer det långa och jobbiga värkar som går över så fort jag lugnat mig. Just nu packar jag det sista, ska laga lite mat så att vi har något att äta när vi kommer hem från BB, för Tweety fyller år på tisdag och sannolikheten är ganska stor att Knyttet kan komma på samma dag, så jag lagar lite lasagne som Tweety älskar så att vi kan fira honom när vi kommer hem.

Som sagt, dagarna kryper fram just nu och jag bara längtar efter bebben, foglossningen är så jobbig att jag behöver hjälp till och med för att vända mig i sängen.

Jo, en rolg sak hände i dag, min man (som jag för övrigt varit gift med i 6 år i dag) hämtade mitt paket från Stoff och Stil, så nu kommer jag att kunna klämma på lite tyger och lägga in dem i min tygbok.