torsdag 20 mars 2008

Mer om Ewas klänning

Jag är nästan klar med toallen till Ewa, den måste bli klar innan min påskledighet är över, sedan ska den skickas till lilla fröken och provas.

Ewa verkar ha så fullt upp med att köpa kök och inrredning av sin agriturismo i Toscana att jag antar att det kommer att ta ungefär till augusti innan hon hunnit göra inprovningarna, eller så får jag be hennes mamma Mona som det är ordning och reda på att göra det i sommar när hon åker dit. Jag tycker att Ewa verkligen bytte upp sig från den tråkiga tillvaron på sitt jobb till en agriturismo i Italien, ibland brukar vi prata med kollegorna om att det skulle vara så häftigt att kunna göra så.

Min provdocka som jag beställt från England har ännu inte kommit så jag kan inte visa den på bild och på mig själv får inte, jag är ungeför 10 storlekar större än Ewa. Men misströsta ej, det kommer bilder.