torsdag 22 januari 2009

Underbara JNY-design

Jag har känt mig lite vissen de senaste dagarna. Min kropp vill inte vara gravid längre och jag har haft förvärkar som gör förbannat ont de senaste dagarna. På nätterna kan jag bara sova om jag har TNS apparaten på och på det har jag blivit förkyld. Att jag fyller år på söndag hade jag nästan glömt bort, det är så mycket gröt i hjärnan att jag trodde det var 2 veckor kvar till mitt kalas.

Så kom det ett litet paket med tyg från Jenny som jag beställt för att par dagar sedan. Jag älskar det tyget, jag har tittat och följt dess väg från projekt till färdiga plagg. Jag gillar driftiga människor som vågar göra verklighet av sina drömmar. Själv är jag nog lite feg och rädd för pappersarbete.


Med paketet följde ett pyttelitet kort med denna text.



Gissa vad! Hela min dag kändes plötsligt underbar. Tänk att ett par rader kan få en att bli alldeles lycklig.
Tusen tack Jenny! och tack Mona som också hört av sig till mig via bloggen idag.