torsdag 8 januari 2009

Karins 40-års present

Jag brukar skoja att jag har 2 sambosar, den ene är min make, den andra är min rumskamrat på jobbet Karin.

Vi jobbar ihop, är båda småbarnsföräldrar och umgås en del i fritiden och ja... vi är inte alltid eniga om hur vi ska göra, men vi kommer ofta på bra lösningar och jobbar vidare, detta gör att vi blivit ett bra par. Nu har hon fyllt 40 och jag sydde upp en liten present till henne. Hon gillar ju böcker så jag tänkte att hon skulle få en väska att bära sina bösker i och en mössa som visar vad hon har i huvudet! Jag hade även funderat på ett par handledsvärmare, men det känns lite tjatigt om jag ska ge bort samma sak till alla, min Get-kompis fick ju sådana till julen och även om jag älskar mina så är det inte säkert att alla tycker det är något att ha.

Mönstret till mössan och väskan kommer från Svenska Mönster, samma som handledvärmarna kommer med.