måndag 25 augusti 2008

Vägen förbi posten

I helgen har jag sytt färdigt till min hemliga väninna, jag hoppas att du gillar det trots att du fått vänta, jag tänkte jag tar vägen förbi Posten nu efter jobbet och skickar ditt paket.

I går var jag med Sara hem till Nadja och köpte mitt tyg till regnkappa som jag beställt för länge sedan. Så här ser det ut, men jag har ändra mig och bestämt att jag ska sy regnkappan till våren istället, eftersom jag tänker gå ner i vikt då... Ha, ha tänker du nu... är det inte bättre att börja med en gång? Visst är det det, men jag tror dessvärre att jag kommer att bli ännu tjockare under hösten och vintern. Så här ser i alla fall tyget ut och det är vattenavvisande så jag tänkte sy kappan och sedan ha ett avtagbart foder i svart microfleece. Ni för väl se ett färdigt verk till våren.