onsdag 27 augusti 2008

Ok, nu måste jag berätta...

Jag kommer garanterat att tjocka på mig för att jag är med barn. Så ni som tycker att jag varit lat och tråkig på att blogga ett tag har helt rätt... mitt liv har sedan början av sommaren varit ett som en enda evig trötthet, värvat med konstant illamående.

Jeanette brukar säga att så länge man mår dåligt så sitter den där den ska, men jag har väl varit lite bortskämd med Tweetys graviditet där jag inte mådde illa en enda dag... sedan kom hela foglossningskarusellen i vecka 28, och det blir inte bättre denna gång, det har redan börjat och jag hoppar på kryckor, så förvisso funkar "jag har ont i ryggen" argumentet, men de som känner mig vet nog mer än så.

Jag hade inte tänk berätta innan ultraljudet, men nu börjar det komma så många frågor så nu vet ni... Och jag önskar så att det blir en liten flicka, så om ni tycker jag beklagar mig för mycket över att jag känner mig eländig så hoppa bara över inlägget för det blir väl en hel del beklagande fram till mars! Att vara gravid är inte roligt för mig, då föder jag hellre barn för smärtan är i alla fall tidsbegränsad vid en förlossning och jag är en ganska snabb en... Så Ceci jag hoppas vi kan följas åt lite!