fredag 15 augusti 2008

Behöver du storleksetiketter?

Allt man beställer blir billigare ju större antal man köper. Jag vill ofta ha storleksetiketter på barnkläderna eftersom jag brukar glömma vilken storlek jag sydde och kan känna mig som ett frågetäcken när någon väninna ringer och frågar "Har du några mjukisbyxor i storlek 80?"

Nu har Man Made tagit tag i detta och ska göra en storbeställning. Tanken är att vi går ihop för att få ner styckepriset på storleketiketterna. Man kan välja mellan cl storlekar till barn och S-M-L för vuxna.

Bra initiativ! Sådant gillar jag! Vill du vara med i beställningen så skicka henne din mailadressmanmademm(snabel-a)gmail.com but ut snabel-a mot @.

Och tack Anna för att du är uppmärksam och skickade min mailadress till Man Made, vad skulle jag göra utan kompisar som dig.