lördag 17 maj 2008

Kaniner, kaniner och kaniner...

... överallt kaniner...
Är hemma och syr lite kanindressar, en minikollektion som jag hoppas någon vill köpa och därför kommer att ta med mig till jobbet på tisdag. Jag tycker att det ser lite roligt ut när de ligger så här i högar. Tyget kommer från Jnydesign. Jenny är en superduktig tjej som jag köpt tyger av, just ny väntar jag på kanintyger med bruna kaniner på turkos och på benvit bakgrund. Jag kan varmt rekommendera Jennys inspirerande blogg till alla er som går itankar på att starta eget, hennes iderikedom och go är jätteinspirerande. Vilket jobb hon gör som beställer, packat och skickar ut till oss alla. Så här ser det ut någonstans i ett hus i Åre.

Stort tack Jenny för att du låter oss få köpa de fina tyger du låter tillverka och får allt jobb du lägger ner på oss.