söndag 10 februari 2008

Barnkalas

I går fyllde Tweetys bästa kompis 3 år, tänk vad tiden går, det känns som det var igår jag satt på Petit Four med Tweety som var en vecka gammal och hans bästa kompis som var två veckor gammal. Våra småkillar har blivit stora killar och nu är det även dags för Tweety att fylla tre.
Det ska bli tågkalas, Tåget Thomas är den stora idolen just nu och jag måste säga att jag tycker att leksaksimportörerna ligger sent hela tiden. Förra året var det Blixten Mc Queen som Tweety ville ha med på kalaset, men det fanns inte någonstans så det fick bli den här:


Men i år vill han bara ha tågtårta, så tågtårta får det bli. Jag har fått städa undan symaskiner och dylikt för att inte falla i frestelsen att istället för att fokusera på tårtan istället sätt mig ner och sy. Fler tåget Thomas prylar finns inte på marknaden ännu, så jag får väl växla med lite "Cars".