torsdag 12 juni 2008

Sista minuter till Italien

Är du på vän till Italien i sommar och vill bo på en agriturismo i Toscana så kan jag tipsa om min väninna Ewas ställe Godiolo.


Ewa och jag träffades på jobbet och under en jobbresa till England fick vi dela rum vilket resulterade i mycket skratt och roliga äventyr, vi nämligen ganska lik humor och vi skrattar ofta åt varandras skämt! Så slutade Ewa hos oss förra året och flyttade tillbaka till Italien och sin pojkvän (det är förresten hennes brudklänning jag syr på).

Eftersom Ewa är en driftig kvinna så driver hon numera en Agriturismo i Italien, jag gillar att läsa om hur hon fixar och donar där.
Agriturismo Godiolo erbjuder nu 50% rabatt på högsäsongspriserna. I väntan på ny invigning kostar lägenhet deras lilla lägenhet, med ett dubbelrum, badrum, vardagsrum med bäddsoffa och kök endast 50 euro natten. Och den stora lägenheten, med två dubbelrum, två badrum, vardagsrum med bäddsoffa och kök kostar endast 70 euro natten. Så har du snart semester och inte vet var du ska ta vägen så kan du alltid besöka vingården Ewa har i Italien.
Rabatterbjudandet gäller till och be den 20 juli och du kan sköta alla kontakter på svenska via Ewa. Hennes mail finner du via Godiolos hemsida.