lördag 21 juni 2008

Fullbokat

Nu är vi fullboakde till kapphelgen, jag har lagt upp en reservlista ifall någon skulle hoppa av och det ska bli så roligt at träffa alla.

En del har mailat mig och frågat var och vad de ska köpa för tyger, jag har i tidigare inlägg skrivit vilka tygen man kan använda, men jag är bererdd att hålla med om att det inte är det lättaste att hitta snygga kapptyger hemma i Stockholm. Jag rekommenderar inte Ohlssons tyger, de har ett väldigt litet utbud. SidenCarlsson har dyra tyger och deras personal är lurendrejare tycker jag, så deras tyger rekommenderar jag inte heller.
Dollys har ett ganska litet utbud av tyger, men där kan man ibland hitta en del snyggt och sedan rekommenderar jag att titta igenom utbudet hos Tygeverket. Jag däremot brukar köpa mina tyger hos min väninna Nadja, hon som importerar från Italien, hon har kashmir-, alpacka- och en hel del snygga ulltyger till överkomliga priser, plus en massa superfina sidentyger som får en att fundera på om man inte borde fötts till prinsessa istället för oglamorös mamma.

För er som vill titta tyger hos Nadja inför kapphelgen så har vi fått två olika visningsdatum . Den 3/8 och den 25/8. Maila mig om ni vill vara med så möts vi och går dit.