måndag 10 september 2007

Privat om mig

Ewa har utmanat mig att skriva en blogg med 8 påståenden om mig själv.
  1. Jag dricker bara mousserande eller champagne
  2. Jag är väldigt otålig, allt ska ske på en gång! Helst igår.
  3. Jag gillar fantasifulla liknelser, finns det något mer fantasifullt sätt att beskriva saker?
  4. Jag får lite separationsångest när jag blir klar med något projekt, därav behöver jag ha flera projekt på gång samtidigt.
  5. Jag är ganska pedant, det jag gör vill jag göra perfekt
  6. Jag tror fortfarande att jag kommer att vara gift med samma man livet ut, i mitt hjärta lever nog en obotlig romantiker
  7. Jag har fobi för kryp. Kackerlackor, skalbaggar och maskar toppar listan
  8. Jag vill planerar fortfarande vad jag ska göra när jag blir stor, trots att jag redan fyllt 33


Själv utmanar jag Alexandra och Karin så får vi se om de nappar!