onsdag 18 mars 2009

Min Give and get har anlänt... och en ledtråd

Och den är helt fantastisk... Men jag bloggar om den först imorgon när att fått iväg sin. Själv syr jag in i det sista, nu ska jag ner till centrum och köpa ett litet tillbehör som jag behöver till den personliga gåvan. Så fort jag fått i Knyttet lite mat och klätt på mig så går jag.

I går åt Knyttet mig bokstavligen ur huset, vi fick fylla på med ersättning för han blev aldrig mätt och skrek hela dagen... gissa vem som har ont i magen idag??? Jag hoppas en barnvagnspromenad gör honom på bra humör.

Till Swappen har jag läst ledtrådar och det är i ärlighetens namn svårt att gissa. Men jag kan skriva en egen ledtråd. Min Swapkompis gillar inte en av mina favoritvårfärger, så jag måste verkligen slå mig själv på fingrarna varje gång min blick sneglar mot den färgen i tyghörnan.