söndag 22 mars 2009

Min Get

Min Get hemlis kom i veckan och den var fantastisk. Passade oss perfekt.


Tweety fick en superfin tröja med bilar, men tanke på hur galen i bilar han är så var det en present som träffade mitt i prick.

Knyttet fick en Hattifnatt som vi alla i familjet tagit till oss med stor kärlek. Knyttet tycker om att hålla i Hattiftnattens mjuka händer och jag använder den under som armstöd när jag ammar, tusen gånger bättre än en amningskudde!

Tyget var en underbar strechfrotté med mitt favvo mönster paisley, så omodern är jag attt jag älskar paisley. Sedan en liten babushkadocka som ni ser på bild.
En vacker sax och lite 3-D tygfärger, det kommer jag att hitta på något roligt med. Stark choklad som jag sparar att riva på söta efterrätter för den var lite stark att äta rakt av.
Och sist men inte minst 3 stickmönster. Jag har inte stickat på ett tag eftersom ull dammar så mycker och jag inte riktigt klarar av det, men jag funderar på att köpa bambugarn och sticka de fina byxorna till Knyttet, jag är såld på de gula hängselbyxorna. Jag har sett att de har stickkafé här i Väsby på torsdagar så jag ska åka dit och kolla om jag får ro i kroppen till att sticka en stund.


Jag undrar om min Give fått sitt paket, hon har inte bloggat på ett tag, men jag hoppas hon gillar sitt paket och att hon tar bilder på den för jag hann aldrig ta bilder på paketet. Inte heller hann jag ta bilder på min väska till swappen så även där väntar jag på att hon som fått den tar en bild som jag kan länka till...