torsdag 11 december 2008

Gröt i hjärnan

Det är nog bara det som gör att jag varit lat de senaste dagarna, men jag har lite att berätta. Jag fick ett paket i tisdags av en hemlig vän, frågan är bara om det var från Give and Get eller Swapparna, jag är ju med i båda, men jag tror det var det senare. Jag lovar att jag ska blogga om det ikväll och försöka mig på att gissa. Först trodde jag på Fnix, men hemmes hemliga vän är uppväxt i de mörka skogarna och jag tror inte man skulle kalla en Stockholmsförort för mörka skogar.

Jag är väldigt mycket inne på väskor just nu så när Magdalena berättade att en av kommande swappar kommer att handla om just väskor så tänkte jag att detta är helt klart min grej!

Efter den lyckade kapphelgen har vi varit inne på att ordna en väskhelg. Jag gillar tanken på att kunna prova på lite detaljer och kanske lite broderier på en snygg väska, därför tänkte vi att väskhelg skulle vara roligt, men nu har vi ju även en helg på temat tunna tyger på gång (datumet är inte spikat ännu) och så ska jag ju föda barn snart så jag får se när det blir av, men hemma kan man alltid pyssla. Det meckiga brukar vara att hitta lokal.

Lovar att blogga mer i kväll och kanske ger jag mig in och kommenterar Nobelmiddagens klänningar, eftersom min smak uppenbarligen avviker från alla recensenter och jag blir lite besviken att människor inte kan satsa lite mer på sig själva när de ska på Nobelmiddag.