tisdag 16 december 2008

Brev till min swpkompis och min Give and get

Kära swappis!
Jag har ännu inte blivit klar med din present, det är häktiska veckor före jul, men det mesta börjar bli klart. Jag har lite svårt att komma underfund med vem du är, förutom en hårt arbetande tvåbarnsmamma och jag tror att du behärskar nålen bättre än jag. En sak vet jag i alla fall att du vill ha och jag hoppas att du inte redan fått det av en massa andra bloggare. Annars får du väl byta bort det.

Ska bli klar med paketet imorgon, i kväll har jag nämnd och julmiddag med gubbarna, men imorgon tänker jag slita lite tidigare och sy hela kvällen.

God jul på dig!
----
Bästa Give and get!
Jag tycker du syr supercoola kläder (så jag hoppas tygbiten kan vara till användning) och vi har ju samma idol, så vi är nog inte helt oliktänkande när det gäller människor. Fast du har nog redan alla hans skivor så den överraskningen gick bort.
Jag brukar läsa din blogg med jämna mellanrum och det har varit riktigt roligt att leta runt saker till ditt paket, vilket inte varit helt enkelt. Även där är jag inte riktigt klar, men jag hoppas jag blir det imorgon.

God jul på dig!