lördag 7 juni 2008

Tre sanningar

Jag har blivit utmanad av Krumitott att svara på lite frågor om mig själv. Här kommer mina svar:

3 namn jag går under: för det mesta Laura, Mamma av lilleman och Brevsvarare av vissa kollegor som inte ser mig utan bara mitt jobb.

3 saker som skrämmer mig:
  • våld av alla dess slag
  • att mista de människor jag håller av
  • intolerans

3 saker jag har på mig:
  • hårsnodd
  • Crocs
  • sköna kläder
3 sanningar:
  • jag är rastlös, sitter ständigt och funderar på nya projekt och jag har många...
  • jag är fruktansvärt bortskämd av min make.
  • jag har lärt min son att säga "Du är vacker mamma!"

3 saker jag verkligen vill ha:
  • kortare pendligsavstånd till jobbet
  • en lön som räcker månaden ut och
  • många vänner

3 söta pysslare som jag skickar dessa frågor vidare till:
  • Anna (Hugolles mamma),
  • Helena (Kan själv!)
  • Ewa (som pysslar som en liten tomte i sin italienska Agriturismo) .

Nu har ni blivit utmanade och får gärna svara på frågorna om ni vill!