tisdag 17 juni 2008

Sommarstädning på bloggen

Dags att ta bort gamla länkar, flytta ner gamla babyswaplänken, behålla babyswapparna som länkar tillbaka till mig och ta bort de som inte länkar hit. Jag tänker att länkar någon till mig så länkar jag tillbaka och andra åker när jag storstädar.

Jag tycker att det är viktigt att uppdatera länkar eftersom jag ofta följer de bloggar jag länkar till.

Snart är det midsommar och jag ser fram emot fyra dagars ledighet, sedan ska jag planera min resa till Frankrike. Skriva listor, växla pengar och sy, jag har ju en brudklänning att bli klar med och tre tärnklänningar varav två redan är på G men den tredje kommer jag att ha ett samtal med tärnan om nästa vecka, jag vet inte vad hon vill ha för hon pratade om att hon hade en bild på vad hon ville, men jag förklarade att hon får hålla sig till ett mönster, det ska bli spännande att se vad hon vill ha.