fredag 6 juni 2008

Passa på! Svenska mönster firar nationaldagen

Vill bara passa på att påminna er som gillar Svenska Mönster att Stina firar nationaldagen med att ge dig möjligheten att handla mönster till rena mässpriser. Köper du 3 betalar du för 2+frakt detta gäller nu i helgen, fredag till söndag så passa på nu. Fast bara för er som betalar i förskott. Själv är jag just nu fattig som en kyrkoråtta så jag får avstå, men jag unnar att som har råd att fynda lite.

Men drömma är ju gratis och detta skulle jag vilja ha.

Den här toppen kan passa bra till sommaren, värmen har varit ganska påtaglig idag och fortsätter det så här så kommer jag att behöva sommartoppar. För mig får värmen gärna fotsätta. Jag vet att jag alltid ger Stina extra jobb pga min stora storlek.men denna skulle jag kunna försöka att skala upp.


Dessa klänningar är vad jag ser mig själv i till sommaren när jag ska besöka Louin i Frankrike, ni vet på Babylockkursen som jag ska till med Jeanette och Lilian. Men även dessa behöver jag i större storlek!

Sist men inte minst kappan! Jag ska ju sy den till hösten, men jag har fortfarande inte köpt mönstret, detta kan bero på att jag vill ha den i större storlek och Stina har lovat att den kommer!