onsdag 1 oktober 2008

Mitt Give and get paket har anlänt

Avin kom med posten idag och jag nu har jag hämtat ut den.

Tröja och byxor, som är för små för Tweety, men jag vet någon som kommer att kunna ha det... En Bukowski nalle (hur visste du att jag samlar på dem? Det brukar jag hålla hemligt.) Ett babytäcke som krabban kommer att få när han kommer i februari eller mars, mörk choklad, ett mönster på morgonrock (Super! Jag kommer att behöva det när bebben kommer, jag kände mig så ful i landstingets urtvättade morgonrockar när jag skulle föda Tweety). Prymnålar (älskade prymnålar), trickmarker, band som det står "made by my mummy" och rökelser.
Dags att gissa... och jag gissar på Kalunji och vad som fick mig att just gissa på dig är detta inlägg sömmen på filten är väldigt lik den jag fått. Tack så mycket för att du lagt ner tid på att göra så mina saker till mig jag hoppas att min hemliga vän blir lika nöjd för jag har fått slita som ett djur med detta djurtema eftersom hon redan har samma djurtyger som jag, syr kläder som liknar de som jag gillar att sy och jag är ingen djurmänniska så att komma på något djuriskt som inte var tigerbalsam tog en stund.
Men en ledtråd är: Du får mig att tänka på blommor...