fredag 6 juli 2007

Än en gång

är jag så trött att jag tror jag svimmar av trötthet. Det verkar vara en gång i månaden sak, men fortsätter det så här kommer jag att få gå till läkare för att kolla mina blodvärden.

Och jag som hade tänkt föra en massa denna helg, jag orkar ju knappt ta en promenad ner till centrum för att handla mat. Tur att jag har en karl som hjälper till, dessutom hade det fallit på hans lott att hämta Tweety på dagis idag.

Jag hittade en blogg av en 28 årig mamma som syr fina kläder. Att hon är miljömedveten och intresseras av genusvetenskap är bara ett plus i kanten som jag tycker hennes kläder speglar. Varför kan aldrig klädkedjorna förstå att vi är trötta på flickor i rosablommigt och pojkar i beiga färger med bilder som bara appelerar till action. Därför länkar jag nu till Rättvisa barn bloggen! Trevlig läsning!