måndag 23 juli 2007

Jag har åkt dit!

Min mamma sa alltid att man skulle passa sig för droger, alkohol och annat som var beroendeframkallande och jag har varit en rätt drogfri kvinna, med undantag för all mat jag kan äta om jag bara fick!

Under en tid har jag gått och tittat på andra mammor i bekantskapskretsen och deras otroligt fula crocs. Caymancrocsen är så fula så jag ibland undrat hur de överhuvudtaget kunde säljas!

Men så igår kom min väninna Alexandra på besök i svart prickig kjol och gröna crocs. Hmmm... tänkter jag, det såg inte så illa ut och folk glodde inte efter henne på gatan så jag bestämde att jag skulle prova ett par crocs.

Nere i centrum hade de ett par silverfärgade crocs. Hemska tänkte jag. Men det var ju rea så jag provade dem och kom fram till att med ett par jeans skulle de funka.




Så jag köpte dem och efter 5 minuterspromenad så vill jag aldrig mer ha annat på mina fötter, strunt samma om de är fula, de är ju underbara att ha på fötterna så nu vill jag även ha ett par Mary Jane crocs och crocsregnstövlar, fast de lär jag bertälla från USA eftersom de kostar en tredjedel där!