måndag 22 december 2008

God jul!

Så var det dags att önska all upptagna själar en God Jul!

Alla ni underbara vänner och läsare. Jag hoppas att ni haft en kul läsning detta år och att ni fortsätter läsa, sy, fråga och inspirera mig!

Jag är av uppfattningen att man ska unna sig något till jul som man önskat sig länge och jag sydde upp en väska till mig själv med matchande handledsvärmare. Mönstret till både väskan och handledsvärmare kommer från Svenska Mönster (Minimönster handledsvärmare eller 8H04 och väskor 1H07) och jag har verkligen tyckt att det varit roligt att sy dem.

För er som bor i Stockholm så går de att köpa via mig om ni vill bespara er portot som Posten behagar att höja priset på efter nyår (för någon ska väl betala för Lars G. Nordströms bonus nu när han avsagt sig lönen på 900 000 kronor i månaden). Som vanligt fakturerar Svenska mönster er direkt.
Han en god jul nu på er alla om jag inte hinner skriva mer innan jul! Jag ska ägna tid åt att vila och sy.