fredag 18 april 2008

Nu har jag fått min swap-kompis!

Ok, nu är vi i gång jag har fått min baby-swap kompis. Det ska bli jätteroligt att få göra något till hennes ättelägg av två anledningar, den ena kan hon hitta om hon läser tidigare inlägg! Den andra kanske jag ska hålla på ett par dagar till, men den kommer i ett inlägg nästa vecka. I promise!

Jag har gjort en länklista till alla baby-swappare på min sida så att jag och ni som läser kan hålla koll på alla ledtrådar och vem som får vad... hmmm... det känns som att tjuvlyssna på hemliga ledtrådar, värsta spioneriverksamheten!

Det skulle vara roligt om folk kan lägga ut en liten bild på sina guldklimpar, här lägger jag ut bild på min.

Tweety älskar paprika, han har inte förstått att det är en grönsak utan snor gärna åt sig dem och äter upp dem som äpplen.