lördag 19 april 2008

Beställt lappar med tvättsymboler

Jag har för avsikt att bli klar med min minikollektion till slutet av maj. Det är rena rama lotteriet eftersom man inte vet om någon kommer att vilja köpa så varje hundring ut känns som att binda kapital. Jag önskar att det fanns minilån, ungefär som mikrolån om jag har förstått det rätt där man kunde låna ihop 15 tusen och få låna nya pengar när minilånet är återbetalt. Jag har förstår att vi kvinnor gärna satsat smått i flera steg, vi ska väl enligt ekonomer vara mer försiktiga, så jag tar lite från varje lön, investerar och inväntar.

Idag har jag fått låna pengar från mamma för att köpa in lappar med tvättsymboler, jag betalar tillbaka när lönen kommer. Det är fantastiskt vad snygga saker man kan göra själv via minanamnband och bäst gillar jag att man får se på en gång hur det kommer att se ut.


Så här kommer mina tvättlappar att se ut. Via bannern till höger på min blogg kan man beställa en massa roligt eller göra som jag, gå in testa kombinationer och drömma om att köpa i framtiden...