torsdag 17 januari 2008

Eget märke

Tänk att efter att ha lagt ner en massa tid på att sy kunna sätta dit sitt eget märke, en egen "tag" eller logo som säger JAG VAR HÄR, som ett spår av sig själv som kommer att följa plagget. Inte för att jag vill bli någon Gucci eller Armani som tar betalt för sitt namn, utan för att jag vill synas genom det jag gjort.


Idag finns den möjligheten för oss som vill genom det hemsidan Minanamnband, jag hittade dem när Tweety skulle börja dagis och jag ville ha synliga och fina namnband, sedan gick jag vidare och beställde ett eget märke för de barnkläderna jag syr, mestadels till Tweety, men ibland också till mina vänners barn.


Det roliga med deras namnband är att man väljer själv färger, typsnitt och bilder. Därför har jag nu lagt upp deras länk på min blogg så att du som är nyfiken kan titta in, prova dig fram och kanske göra en beställning.