torsdag 25 mars 2010

Babushkadocka i nöd

Det har varit tyst från mig ett tag. Det har varit mycket jobb och sedan har jag blivit sjuk, men är nu på bättringsvägen.

Ändå har det hänt lite nytt. Mitt egna lilla märke håller på att växa fram och världens duktigaste Johanna håller på och hjälper mig att ta fram en logga, det känns som en riktig ära. Hon har lyckats göra något som jag är helnöjd med och nu kommer min fråga till er kära vänner i bloggosfären. Finns det flera företag som kan beställa vävda etiketter med logga på. Jag känner sedan tidigare till minanamnband, jag har alltid använt mig av dem och varit mycket nöjd, men den här gången skulle jag vilja ta in offerter från olika företag eftersom jag vill kunna jämföra priser. Har ni förslag på lite företag där jag kan beställa egendesignade vävda etiketter i fyra färger?