lördag 4 april 2009

Ses vi på mässan?

Jag kommer till mässan på söndag. Jag har valt den dagen för att det brukar vara lugnast då och jag kommer inte att kunna springa runt som ett skållat troll (som jag brukar). Jag har i förväg prickat in vilka montrar jag ska besöka:


  • NeaNobelle D:12


  • Janome C:20


  • Svenska Mönster F:15/Vikangarn F:13


I år blir det mest ställen som har workshops för mig då jag behöver sitta och vila då och då. Det blir säkert flera tygmontrar i mån av ork och då kommer jag nog att prioritera MG-tyger, Lindbo textil och eventuellt någon monter med fina knappar.

Vill du att vi träffas och snackar lite så föreslår jag att vi ses kl 14.00 på Vikangarn på F:13 (intill Svenska Mönster F:15). HugOlle, Stickiga Sara och Karins Nystan kommer också att vara där då.



För att du ska känna igen mig så har jag sytt upp denna kofta. Mönstret kommer Svenska mönster och tyget har jag köpt att Nadja som har sin monter på G:37. Den är vågad... men är man en Babushkadocka så ska man väl leva upp till namnet.