onsdag 8 april 2009

På sjukan....igen!!

Jag tycker verkligen synd om Babushkadockan. Denna goa tvåbarnsmor som inte vill nåt annat än att vara hemma o kunna ta hand sina barn samt kanske få lite kvalitets tid framför symaskinerna! En symässa hann hon iaf med men sen blev det stopp. För igår fick hon åka in till sjukhuset då såret inte känndes bra. Det slutade med att de fick ta bort stygnen och sen klämma ut varet ur det infekterade såret. Sen skickades hon hem ihoptejpad. Väl hemma med ett hål i magen kunde inte mycket företas. Sen kom frossan så nu har hon fått åka in igen. Antagligen över natten. Kul Påsk! NOT! Hade jag varit hemma så hade jag åkt över med påskmys. Men jag ska tyvärr till landet över påsk... Känner mig lite taskig då jag sitter här o har det bra o mår bra framförallt.

Kramar och åter kramar till dig tjejen! Vi syns efter påsk! Då ska jag försöka pigga upp dig lite.
I promise!!

Mvh HugOlle