tisdag 10 mars 2009

Bloggtips

Jag kanske har berättat att ett av mina sätt att koppla bort världpolitiken är att sy. Jobbet kan till och från vara ganska krävande och jag upplever att min sätt att kunna stänga av jobbet är just att sy.

Jag har även duktiga kollegor som pysslar hemma, men det har tagit lite tid för dem att börja blogga om sina alster. Nu har i alla fall min rumskamrat och en av mina bästa vänner Karin, startat bloggen Karins nystan där hur skriver om stickning och man får följa med henne i sitt lärande.

Sedan har min väninna Linda, som förr i tiden jobbade med mig åt skånegruppen börjat blogga i Ballerinans Broderier. Jag kan även berätta att Linda är en fantastisk sångerska, fotograf och vän. Den tjejen är det mest konstnärliga jag träffat på, allt hon tar på blir till guld!

Jag är glad att kunna presentera mina fina kollegr som jag saknar väldigt mycket nu genom deras bloggar.