tisdag 31 mars 2009

Äntligen hemma igen, för andra gången...

I dag har jag fått komma hem. Tänk att jag har gått med en smärta som jag trott varit, gaser, lunginflammation och nu senast magkatarr, eller att det var psykosomatiskt och att jag hade blivit hypokondriker. Men det var en galla som hade så mycket stenar att en hade skrumpnat bort och inte längre syntes ens med ultraljud. Läkaren tror att jag har varit dålig ända sedan min förra graviditet och nu börjar bitarna falla på plats, tänk att den jag trodde var förlossningsvärkar med Knyttet var gallan..

Titthålsoperationen gick inte att genomföra för gallan hade en sten som hade lagt sig så långt in att den låg bakom levern... ja, jag fattar inte mycket, men de fick skära i mig och nu har jag en massa stygn på magen, men fördelen är att det är gjort och nu ska man bara bli frisk. Jag ber om ursäkt till min swapkompis för att jag inte kunnat skicka paketet i tid. Jag lovar att det kommer så snart jag hinner och nu vill jag hålla mig frisk för alltid. Det känns som om Knyttet blivit jättestor medan jag varit borta och som om man gått miste om halva hans barndom... fast det bara var en vecka.

Nu ska jag vila upp mig lite och försöka ta min till sy festivalen på söndag om jag får skjuts, för jag är ju ändå nyopererad.