fredag 13 mars 2009

Alla Amy Butler tygerna

Jag har skrivit lite om tygerna som Svenska mönster fått in i den takt de kommit in här kommer en liten översyn av alla tygerna. Stina har lovat att ta med dem till Stockholm till Syfestivalen den 3-5 april. Priset är fortfarande 169:-/m. Nu har jag jag hittat en återförsäljsre, då slipper jag starta upp en egen nätshop för att sälja Amy Butler tyger...

NYTT Meddelande från Stina: "jag måste ta 175 kr/m när jag lägger ut tygerna i webbshopen (Svenska Mönster). Dock kan ni som läser Lauras blogg göra så att ni skriver i meddelanderutan på slutet att ni känner Laura så får ni dem för priset 169 kr/m ändå (även fast det står något annat i webbshopen). Kram på er alla Amy Butler-fans! Stina."

Nu med Stinas favorit





Hemma fortsätter livet som småbarnsförälder och jag måste säga RESPEKT till mammor som ammar, jag håller på och kämpar på och det är jobbigare än man tror, jag menar det funkar, men vilken tid det tar och vad ont det kan göra. Knyttet kan sitta i timmar vid bröstet och vissa dagar känns det inte som om man gör annat än att amma. Jag har ett gäng byxor på gång men det blir kanske att man hinner byta tråd och sedan ska det ammas en hel eftermiddag så dagen därpå blir det kanske en söm... snart tar jag rekord i att tillverka muddisar i ultrarapid...