måndag 21 juli 2008

Äntligen på väg

Klockan 05.30 hämtade Lilian upp mig och vi åkte vidare till Arlanda. Tur att man har när till flygplatsen ibland...
Jag som nästan aldrig flyger kände mig lite ovan med alla incheckningar, men Lilian kan det där.

Just nu sitter vi i CDG flygplatsen och väntar på ett vårt tåg ska gå kl 15.45, vi är trötta så vi känner oss svimfärdiga, men lyckliga!

När vi gick av tåget läste jag skyltar o att det är olagligt att använda fejk-märkesvaror. I Frankrike bestraffas detta med böter på 30 000 Euro eller tre års fängelse. Gissa om jag blev orolig för att min Guess solglasögon som jag köpt i NY, på Century 21th är fejk. jag får väl dölja märket bakom håret eller någon för några 30 000 Euron äger jag inte och jag har ingen lust att sitta tre år i e ffranskt fängelse.

Jag kan inte koppla upp mig från flygplatsen, så det får bli när vi kommer fram att jag publicerar detta på bloggen!