lördag 16 maj 2009

Obloggad body

Denna body har legat obloggad, för bara två veckor sedan fick man vika ärmarna dubbelt för att ha den på Knyttet, nu sitter den perfekt.





Tyger kommer från Jofotex och är det berömda landskapstyget som jag kantbandat med Jofotex interlock, jag är inte så förtjust i Jofotex röda interlock, färgen är inte lika fin som den röda på landskapstyget och tyget är inte min favorit, men den funkar i alla fall till att göra kantbandsrämsor.



Mönstret kommer från Ottobre och nu i efterhand kan jag tycka att det skulle vara bra att lägga in 2 cm i längden för mitt lilla Knytte.



Eftersom jag är rädd att tvätt- och storlekslappen ska skava runt halsen så brukar jag sätta den på utsidan när jag gör bebiskläder.


Och nu blev min blogg ytterligare en blogg som visar rumpor, fy på mig!