fredag 8 augusti 2008

Tröttheten övervinner allt... eller...

Jag är drabbad av trötthet. Efter knappt en vecka på jobbet längtar jag bara hem till soffan och ner i sängen. Och jag som skulle behöva sitta och sy Swappaket till min swappis, tre toaller till Ewas tärnor och brudklänningen.

Ok! Kära swappis, ditt paket är på G, jag lovar att du ska slippa bli utan, men skriv gärna lite på din blogg så jag kan lägga ut lite fler ledtrådar. Jag kommer att sy ihop något under helgen.

Ewa, kjolen kommer garanterat att vara färdig när du kommer så att du kan ta med den hem, men jag är tveksam till om färgen på kjolen kommer att bli konstig mot den på korsetten, så utsidan på korsetten ska jag kanske vänta med, den kan jag ju ändå skicka till dig enkelt med post eller med din mamma/pappa/kusiner eller något annat.

Tärnor, jag kommer att försöka sy i alla fall en av toalletna i helgen, men ni är väl i Italien just nu.