torsdag 14 augusti 2008

Passa på att tipsa

Jag ska bara passa på att tipsa om Svenska mönsters senaste mönster, det är ett par klänningar och tunikor för tunna tyger och tunna jerseytyger.

Jag tycker sådant kan vara så bra att ha på hösten då jag helst klär mig lager på lager. Jag gillar att ha strumpbyxor för till dem kan man alltid ha trikåer i microfleece när det blir iskallt så slipper man frysa och hålla på att leta upp tialetter för att ta av långkalsongerna under byxorna. Fast det är klart, jag är ju ganska frusen av mig.

Om du dessutom prenummererar på Stinas nyhetsbrev så får du ta del av hennes bonussystem där du kan erhålla sytrådar och annat om du köper fler än ett mönster åt gången. Enkla modeller i många storlekar, sådant gillar jag så att man kan leka med tyger och lätt göra om mönstret om man vill lägga till eller ta bort en detalj.

Själv är jag väldigt sugenB-modellen (den med snöre under bysten), men först har jag lite annat att sy, så det får vänta till våren.