söndag 11 maj 2008

Swappaket på väg

Trots att jag har väntat och letat så kunde jag inte få till den lilla bonuspresenten som jag ville skicka med till min hemliga vän, jag beställde den från andra sidan jorden och det var en tidning som jag trodde fortfarande fanns, men den ges inte ut längre.

Så jag få skicka en annan liten sak som inte kan jämföras med tidningen men som jag hoppas att du kan ha nytta av när du ska visa hur duktig du är på att sy! Lägger paketet som stått färdigt och väntat i snart två veckor i lådan idag.

Nu ska jag skicka iväg Tweety och min man till simskolan för jag ska ha lite egentid för att vaxa benen och ta ett långt karbad. Lite söndagslyx är bra för sedan ska vi åka in till stan och träffa min kompis Maja och hennes underbara lilla Sofia, ni vet den söta flickan som modellar med kanindressen här.