lördag 31 maj 2008

Skriva ut mönster

Jag var ju som bekant på Svenska mönster och skulle naturligtvist ha mönster som var slut. Inga problem sa Stina och printade ut nya. Sär här ser en mönsterprinter ut, något större än den man har på kontoret.

Det är ju ingen nyhet att jag gör en del mönster själv, sådant som jag vill ha och jag inte hittar eller sådant jag vill sälja. Nu tänkte jag att jag skulle dela med mig av mina barnmönster till andra via Stina, så jag kommer att skicka henne min egna mönster så kan hon lägga in dem i datorn, skala in dem i olika storlekar, skriva ut och sälja dem. Så snart kanske mina mönster kommer ut ur denna skrivare. Jag är ju mycket för retro och unisex, det blir lätt så när man har en liten kille och varken gillar spindelmannen eller marinblått.

Ska förresten passa på att rekommendera mönstret till dessa fina klänningar som jag såg på butiken Quiltameva på Borrgatan i Malmö, det är Svenska mönster sytt i quilttyger, jag tycker det blev riktigt snyggt!