söndag 16 augusti 2009

Väskhelg!

Jag erkänner att det varit lite väl tyst om väskhelgen från min sida och det är för att jag in i det sista försökt se om det var möjligt att ha den i den lokalen som jag tänkt från början, dessvärre har renoveringar i den lokalen gjort att vi inte kan räkna med den. Jag har även kollat andra möjligheter, utan framgång.

Nu finns bara ett sätt att rädda väskhelgen och det är att göra den i min nya lägenhet, den står i dag tom och kommer att göra det över väskhelgen. Vad jag skulle behöva i så fall är en vänlig själ som kan hjälpa mig att köra dit ett par stolar, ett litet bord och mina sysaker, (en fullastad bil).

Om någon av er som ska vara med på syhelgen kan tänka er hjälpa mig med detta så kan vi ha den i mitt nya hem i Midsommarkransen, där kommer det att finnas gott om plats. Vi kanske kan låna in något extrabord och får vi dit allt så kan vi ha syhelg från fredag till söndag, alltså en dag längre för den som vill och kan. Kan du hjälpa så hör av dig senast onsdag på min vanliga mail: laura(.)luna(snabel a) comhem(punkt)se.

Jag är jätteledsen att det blir så här, men det har varit en del oförutsedda händelser och jag hoppas ni har förståelse för detta!

Status på anmälda:
Babushkadockan
Hugolle
Snork
Hello
Botilda
Goding