lördag 1 augusti 2009

Pride

De senaste veckorna har gått åt att sy smådjurskorgar, 150 stycken har det blivit. Men nu är det slut på det, det tog för mycket tid från mitt skapande och min familj.

Tweety har frågat en hel del om vad "Proud" är för något och vi har haft lite samtal om det. I dag skulle han givetvist till paraden och jag bestämde mig för att sy upp en tröjor av det fina tyg jag fått av JNY-design. Tröjorna blev en riktig hit så jag gjorde en massa reklam för hennes shop. här såg killarna ut innan vi åkte.


Vi kom iväg lite sent men vi kunde gå med en liten bit i tåget, lagom för en 4-åring och sedan gick vi in på parken en stund, där var flera kollegor och vänner. Det var roligt att kunna träffa dem utanför jobbet och Knyttet smilade in sig hos chefen. Här har vi bildbevis! Dessvärre smilade Knyttet inte mot kameran.

.