söndag 7 juni 2009

Räddat mammorna

Det är superroligt att se hur många som nappat på att sy för att rädda mammorna. En del från bloggar jag följt och andra från nya bloggar jag upptäckt. Jag lägger upp bild och länkar till auktionerna på högermarginalerna så ofta jag hinner.

Det ska bli spännande att se hur mycket våra samlade krafter lyckas få in. Mitt alster såldes för 106:-, i går skickade jag paketet och satte in betalningen till röda korset. Jag tackar alla er som budade, men framför allt så tror jag att världena mammor tackar er!

OBS! Ni som lägger ut saker på tradera och vill att jag ska länka till era auktioner får gärna höra av er och inte glömma att skriva "Rädda mammorna" i objektbeskrivningen, för jag brukar söka där och hittar jag auktioner så länkar jag. Tyvärr har jag varit dålig på att följa bloggar de senaste veckorna.