lördag 28 juli 2007

Lollopard rockar fett!

En sak jag gillar med Malmö är att utbudet av roliga barnklöder av nordiska designer ligger lite före än i Stockholm, eller så är det bara större. Hur som helst är det roligt att utforska affärer men barnkläder.

I går höll vi på att regna bort och när det väl slutade regna var klockan runt sex. Vi passade på att ta en promenad ner på stan och när vi passerade Davidshallstorg såg vi Lollopardbutiken som var stängd men vi kikade in genom fönstret.

Tweety fastnade direkt för en tröja och utbrast "Min ha sån!", min är vad han kallar sig själv. Hur reagerar man när ens tvååring har så bestämda åsikter om mode och vad han vill ha. Man blir stolt så klart! Jag skulle vilja ha en sådan tröja själv, men jag tyckte tröjen var lite vågad. Fast min lillkille har inga sådana hang ups så han har det han gillar och struntar i vad andra tycker.

Själjklart köpte jag den, trots att den kostade 199:-